Belangrijke informatie rondom het coronavirus en onze dierenklinieken
Onze praktijk blijft geopend voor zorg voor uw huisdier(en). Dit omvat zowel curatieve als preventieve zorg, zoals vaccinaties. Natuurlijk hebben wij de nodige maatregelen getroffen om te kunnen voldoen aan de richtlijnen van het RIVM. Dit betekent dat een bezoek aan onze kliniek anders zal gaan dan u van ons gewend was. Toch hopen wij u snel weer te kunnen ontmoeten in onze dierenkliniek en dat u zich bij ons in het verleden, het heden en in de toekomst welkom en veilig zult voelen.
Wij kunnen ons voorstellen dat u extra vragen heeft over de gezondheid van uw huisdier, ook over het coronavirus. Aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag!
Ook wij willen de verspreiding van het coronavirus helpen voorkomen! Wij zijn zoals gewoonlijk geopend, maar hebben wel ons beleid aangepast.
Wij danken u voor uw medewerking!
In deze onzekere tijden wordt ons allen aangeraden zoveel mogelijk afstand van andere mensen te houden en zoveel mogelijk thuis te blijven. Wij doen er alles aan om voor u en uw dier klaar te blijven staan. Maar wat nu als uw dier ziek wordt en u niet naar de praktijk kunt of durft te komen, omdat u zelf ziek bent of tot een risicogroep behoort? Dan kunnen wij u het videoconsult aanbieden. De kosten voor hiervoor bedragen €34,50 en dient u vooraf aan het gesprek met behulp van een Tikkie over te maken.
Zoals gebruikelijk maakt u een afspraak via één van onze assistentes. Een dierenarts neemt vervolgens per WhatsApp contact met u op, op het afgesproken tijdstip, en overlegt met u over de klachten die uw dier heeft. Zo nodig wordt er medicatie uitgeschreven die op de praktijk opgehaald kan worden.
Let op, het kan zijn dat de assistente of de dierenarts aangeeft dat het wenselijk is dat uw dier alsnog gezien wordt op de praktijk. Helaas zijn bij sommige problemen een lichamelijk onderzoek of aanvullende testen noodzakelijk om een goed advies te geven of de juiste therapie voor te schrijven.
Wij staan graag klaar voor u en uw dier!
Wij vragen u dringend om ons van tevoren te bellen om de voeding of medicatie van uw huisdier bestellen, zodat wij deze voor u klaar kunnen leggen. Als dit niet op voorraad is, zullen wij contact met u opnemen als deze aangekomen is. Zodoende kunnen we teleurstellingen voorkomen en zorgen dat u niet onnodig onderweg bent of in de praktijk moet wachten.
Cookies helpen ons jou de beste gebruikservaring te bieden. Lees meer.
Onze website maakt gebruik van cookies om jou van andere gebruikers op de website te onderscheiden. Hiermee kunnen we jou een goede gebruikservaring op de website bieden en deze blijven optimaliseren. Bekijk ons cookiebeleid.
We gebruiken drie verschillende cookietypes op onze website. Je voorkeur kan je hieronder aangeven.
Deze cookies zijn nodig om de website te laten werken. Zij worden altijd geplaatst.